Friday, October 30, 2009

Вицотека



  • На првиот школски час ете го малиот Блаже влегува со закаснување од 40 минути. И учителката: - Па добро бе Блаже, прв час а ти толку доцниш...- Учителке, доаѓам јас наваму, а нешто ме боли, ме боли, ме боли, застанувам, гледам лево - десно, ништо. Продолжувам да одам кога пак нешто ме боли, ме боли... А учителката го слуша со полно внимание.- Пак застанувам и кога гледам, ме болел стапот што каснам на школо! 

  • Во авион на сред лет пилотот им се обраќа на патниците:- Дами и господа, еден од нашите мотори откажа, меѓутоа не грижете се, имаме уште три мотори, едноставно летот ќе трае еден час повеќе.После половина час повторно обраќање:-Уште еден мотор откажа, летот ќе трае два часа подолго... можеме да летаме и со два мотора.Еден час подоцна, повторно пилотот:-Зажал уште еден мотор откажа, ќе доцниме три часа...не грижете се, се уште имаме еден мотор.На ова една плавуша се обраќа на сите:-Ако изгубиме уште еден мотор, ќе останеме цел ден во воздух 




No comments:

Post a Comment

Poll

Poll

Poll

Скриена порака

ONLINE посетители

Вкупно посетители

Мултимедиа предлог центар

кликни на линк за преглед на рецензии

Најава на настани

Новости

Поважни линкови